Najnowsze Wpisy

do gangu chuja Komentarze (2)
12. sierpnia 2004 18:22:00
linkologia.pl spis.pl

OKI!!!Sami się sie o to prosiliście!!!Zazwyczaj jestem miła dla ludzi z bonusowym chromosomem ale tym razem zrobię wyjątek i zwymyślam was po raz drugi wy mamucie wypieki!!!Nie wiem w ogóle kto dopuścił takie pokemony jak wy do kompa!!!Ciekawi mnie jak go właczyliście!!! DO POKEBOLA ŚCIERWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!teletubisie oglądać!!!WY MAŁZE!!!! WY KUKURYDZE Z OLBRZYMIA ILOŚCIĄ MASŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BURAKI PIELIĆ WSIOONY!!!!!Krowy doić!!!!!!

klon : :

linkologia.pl spis.pl

nie no normalnie szkoda gadać... czy na tym świecie istnieją wogóle jacyć NORMALNI faceci??

bo ja już zaczynam  w to powoli wątpić...

klon : :

linkologia.pl spis.pl

nie lubie jedaja!!

jest: prosiakiem, fiutkiem, wypierdkiem, ma pedalskie włosy ;) , komętuje wszystko co robie, ciągle się ze mną kłóci ;) , nigdy nie ma dla mnie czasu!!, nie chce do mnie przyjechać zobaczyć mojej mpy na ścianie co ją sama namalowałam, wogóle to jest nie dobry i on o tym bardzo dobrze wie!!

a tak. do miłości mojej- co nawet nie wiedzaiłam, ze taką posiadam- no ale skoro posiadam to rzeczywiście pozdrowienia się należą: pozdrawiam moją miłość (miłość klona).choć pewnie i tak już tu nie zajrzy.

klon : :

tiaaaaaaaaaaaaaa Komentarze (0)
29. lipca 2004 15:35:00
linkologia.pl spis.pl

no to...

mój terażniejszy chłopak Enriqe Emilio Gonzales Remiqes dostał ataku amnezji i już nie pamięta że mnie kochał.Tymczasem Antonina Esmeralda Paloma zaczęła go uwodzić i jestem kompletnie zagubionaaaaaaaaaa Ach maj gasz cóż ja mam począć.Oh maj gudness!!!Na dodatek Anna izabella uknóła wobec mnie intrygę:powiedziała wszystkim że jestem zareczona z El Guzzim, na co moj były kochanek Don Flamingo popadł (z zazdrości oczywiście)w atak furii i go zabił!!!Najlepszy przyjaciel El Guzziego, Jorge zapadł w głęboką depresję i popełnil samobójstwo. Ich trzeci przyjaciel Giovanni tak się tym wszystkim zeżlił że wysadził cały olsztyn w powietrze...ja i jakies 100 osób jesteśmy jedynymi którzy przeżyli....oh!od tego wszystkiego dostaję migreny!!!

to moja dzisiejsza opowiesc dla innych ludzikow, ktorzy nie maja co robic, to wchodza na mojego bloga, ktorego ja kurcze jeszcze nie zaczęłam jeszcze tak na dobre prowadzic, bo to wszystko na razie dla mnie czarna magia i nawet xsięga gosci mi chyba nie dziala... no to tyle.


ludzie, ja was nie znam, po co wy się do mnie odzywacie??
a co do Ciebie meket to wogóle wyczuwam lekką nutkę agresji z Twojej strony.

klon : :

Ułaa Komentarze (2)
27. lipca 2004 14:37:00
linkologia.pl spis.pl

ejo ja tu musze rozpracować jeszcze te kody.. na razie kumam tylko ze 4 od czego są :P

kolejna notka na próbę, bo dopiero co dodałam taką opcję co to te notki moze być widać, bo ich wczesniej nie bylo widać.

klon : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

nieprawdopodobnie | may | opiekunka | nicole | pointpadex2r | Mailing